despre

- 1992 – una dintre primele agentii de publicitate din Romania;
- 1994 – intrã în top 10 (revista Capital);
- 1995 – cea mai importantã agentie independenta (neafiliata unui grup international);
- 1997-1998 – prima companie de outdoor ca nuaãr de unitati mobilier urban si a doua ca numar total de panouri;
- 1998 – Fondul Roman de Investitii achizitioneaza 49% din actiunile companiei;
- 1998 – finalizare proiect statii de autobuz Bucuresti si introducerea în premiera în Europa de Est a panourilor derulabile;
- 1998 - Advent International preia Monopoly Media, tranzactia fiind consideratã cea mai importanta ca valoare din lumea publicitatii la acel moment;
- 2004 – Monopoly demareaza proiectul In-Store TV, televiziune digitalã în interiorul marilor centre comerciale: Carrefour, Cora, Billa;
- 2004 – leader de piata în publicitatea digitala, avand peste 2000 de ecrane instalate în peste 48 de orase. Extindere vertigionoasa asupra altor locatii precum: Mall-uri, farmacii, banci, baruri si puburi;
- Aprilie 2006 - Monopoly se integreaza in trustul Realitatea-Catavencu, unul dintre cele mai importante grupuri de media din Romania;
- In Octombrie 2008 se aventureaza in cel mai amplu proiect din istoria sa, implementarea unei retele de televiziune cu circuit inchis in statiile de metrou;
- 2009 – Monopoly devine singurul gestionar al continutului video transmis pe ecranele video instalate la bordul aeronavelor TAROM
- Prezent: canalele de comunicare Monopoly au fost rebranduite si redenumite retelele “zoom”. Zoom transmite programe special concepute, adecvate intereselor, spatiilor in care se afla privitorii si starilor de spirit ale acestora. Misiunea zoom: numai informatie relevanta sau destindere binevenita pentru privitori si medii bine targetate pentru advertiseri.

Romana   English   French

Monopoly Media in top 10 Worldwide Digital Signage agencies

With nearly 4,000 screens in action and a clearly defined cross-media strategy, Monopoly Media is the flagship DOOH operator in East Europe.