hypermarket-uri

Hypermarketurile sunt printre primele acoperite de Monopoly Media in conceptul nostru de televiziune “Out Of Home”.


450 de ecrane in 68 de orase din Romania in retele ca: Metro, Carrefour, Real, Kauffland, Cora, Artima, Profi.


Ecranele cu plasma avand diagonala de 106 cm sunt amplasate la casele de marcat, acolo unde timpul de asteptare si momentul in care cumparatorul este surprins sunt atuurile pentru a-i atrage atentia.
In medie, vizita de shopping in hypermarket a romanilor dureaza 2 ore, cu aproximativ 30 de produse cumparate.


Bucuresti: 49% din locuitorii peste 15 ani afirma ca fac cumparaturi cel putin o data pe saptamana dintr-un hypermarket iar alti 33% cumparaturi de 1-3 ori pe luna. In total, mai mult de 1,4 milioane de oameni.

Romana   English   French

Monopoly Media in top 10 Worldwide Digital Signage agencies

With nearly 4,000 screens in action and a clearly defined cross-media strategy, Monopoly Media is the flagship DOOH operator in East Europe.