zoom in

Proiectul Zoom a luat nastere odata cu deschiderea celei mai mari retele Monopoly Media in statiile metroului Bucurestean.


Cele peste 600 de ecrane cu plasma cu peste 50 de playere speciale dar si proiectul de fibra optica intins pe zeci de kilometri au dizlocat resurse si au pus in valoare know-how dobandit de noi de-a lungul anilor.


Cele mai importante 42 de statii sunt acoperite de Monopoly Media cu cate 16 ecrane de 42” diagonala, in fiecare dintre ele.


Traficul intens de sute de mii de calatori zilnic contribuie la suma mare de cifre ce dezvaluie amploarea acestui proiect.


Publicul de la metrou este unul in continua miscare, captiv si avid de animatie si cunoastere, aflandu-se in subteran, acolo unde nu se intampla alte lucruri interesante.


Oamenii activi care aleg sa calatoreasca cu metroul sunt target-ul perfect pentru advertiseri, campaniile acestora fiind imbracate in continutul variat si stirile de importanta maxima oferite de programele companiei noastre.


Zoom In tinde sa devina o retea de retele, in momentul in care, in curand, publicitatea de proximitate va avea ca tinta fiecare statie de metrou in parte.

Romana   English   French

Monopoly Media in top 10 Worldwide Digital Signage agencies

With nearly 4,000 screens in action and a clearly defined cross-media strategy, Monopoly Media is the flagship DOOH operator in East Europe.